Kraj

Netsprint rozpoczął współpracę z Goldbach Audience

Sieć reklamowa wdrożyła technologię Netsprint Adserver.

Sieć reklamowa Goldbach Audience wdrożyła technologię Netsprint Adserver – narzędzie do zarządzania i emisji reklam, które zastąpiło dotychczasowe rozwiązanie wykorzystywane przez firmę w obrębie reklam intekstowych.   Kolejny etap projektu ma objąć prezentowanie reklam w powierzchniach boksowych.

Netsprint Adserver ma pozwalać na zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam w modelu CPC na serwisach należących do sieci Smartcontext przy użyciu targetowania kontekstowego. Ten rodzaj targetowania ma pozwolić dotrzeć z przekazem reklamowym do internauty w momencie, gdy ten przegląda treści internetowe powiązane z branżą/produktami/usługami reklamodawcy. W ramach tej opcji kierowania reklam klient sieci sam definiuje słowa kluczowe, które opisują jego produkty, usługi, określają tematykę, przedmiot i zakres prowadzonej przez niego działalności.
Jak przekonuje Netsprint, technologia kontekstowa jest rozwijana przez firmę od 2001 r. w oparciu o doświadczenia na rynku europejskim. Netsprint Adserver działa w największych polskich serwisach internetowych (m.in. Onet, Interia.pl, serwisy Polskapresse, NK), a także w Danii, Norwegii, Rumunii i Bułgarii. Jak zapewnia firma, łącznie powierzchnia sieci Adkontekst (należącej do Netsprint) to serwisy internetowe ponad 2000 podmiotów o sumarycznym zasięgu ponad 92 proc. użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z badaniami Gemius Megapanel).