Kraj

Netsprint SA wydziela kompetencje Adrino i Netsprint Audience

Koncentracja tych dwóch spółek nie wpływa na dalsze działanie Grupy Netsprint.

Produkty związane z sieciami reklamowymi, emisją reklam oraz rozwojem produktów display, content i native skupia spółka Adrino, którą zarządza Jacek Dymkowski (wcześniej na stanowisku group sales directora w Grupie Netsprint). Tym samym Adrino rozszerza ofertę o nowe produkty reklamowe zarówno mobile, jak i desktop. Adrino ściśle współpracuje z Waytogrow, spółką zarządzaną przez Dominika Czarnotę (CEO). Waytogrow dzięki swojej autorskiej technologii optymalizuje powierzchnię reklamową w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Netsprint koncentruje się na rozwoju części Netsprint Audience, która funkcjonuje od teraz jako samodzielna firma wyspecjalizowana w gromadzeniu i analizie danych, wykorzystaniu machine learning i rozwijaniu technologii DMP  Spółką zarządza Paweł Kowal, który wcześniej obejmował stanowisko chief innovation officera w Grupie Netsprint i zarządzał działem Netsprint Audience.

Zarówno Adrino, jak i Netsprint Audience to samodzielne podmioty wyodrębnione ze spółki Netsprint SA. Koncentracja tych dwóch spółek nie wpływa na dalsze działanie Grupy Netsprint.