Kraj

Netsprint zacieśnia współpracę z Grupą Polska Press

Rozszerzana jest emisja reklam w sieci WiderKontext oraz współpraca w zakresie obsługi adserwerowej. Na serwisach internetowych grupy wykorzystywane są też moduły rekomendujące.

Netsprint oraz Polska Press Grupa rozwijają strategiczną współpracę. Strony zwiększyły skalę współpracy w zakresie emisji reklam w należącej do Polska Press Grupy sieci WiderKontext. Dzięki wykorzystaniu nowych funkcji Netsprint Adserver przy każdej odsłonie wyświetlane są najbardziej dochodowe reklamy: pozyskane bezpośrednio przez biura reklamy obu stron spersonalizowane reklamy Adkontekst eCommerce oraz pochodzące z ekosystemu RTB. Polska Press Grupa zdecydowała również o zwiększeniu wolumenu emisji reklam – prezentowane są już nie tylko w serwisach należących historycznie do grupy Polskapresse, ale także do  witryn pierwotnie należących do Mediów Regionalnych oraz e-Budownictwa.

Polska Press Grupa wdrożyła również dostarczany przez Netsprinta moduł rekomendacji treści. Prezentowany jest on pod artykułami publikowanymi na serwisach całej grupy. Umożliwia wydłużenie i pogłębienie wizyt w ramach danej strony, a jednocześnie generuje dodatkowy przychód z tytułu emisji boksów contentmarketingowych, z których korzysta już kilkuset klientów komercyjnych promujących swoje treści w ramach sieci ContentStream. Produkt znajduje się w ofercie biur reklamy obu firm.