Kraj

Netto z programem lojalnościowym "Kroi się coś pysznego"

Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w internecie. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.

W  sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej „Kroi się coś pysznego”. To kontynuacja programu „Mistrzowska akcja w Netto” skierowanego do osób ceniących wysokiej jakości akcesoria kuchenne. W zamian za każde wydane 25 zł klienci otrzymają jedną naklejkę. Aby uzyskać zniżkę nawet do 75 proc. na noże marki MasterChef, należy w okresie od 4 stycznia do 28 marca 2021 r. zebrać 10 naklejek.

Kolejną odsłonę programu lojalnościowego wspiera kampania reklamowa z udziałem kucharza Mateusza Zielonki, zwycięzcy szóstej edycji programu “MasterChef”. W mediach pojawiły się spoty reklamowe, a także seria filmów poradnikowych. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w internecie, prowadzona między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VoD. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.