Kraj

Newonce.radio ogłosiło letnią ramówkę

W czerwcu portal zanotował 800 tys. odtworzeń podcastów.

Biuro prasowe Newonce.radio poinformowało, że w czerwcu platforma zarejestrowała blisko 800 tys. odtworzeń podcastów. To kolejny rekord stacji, która zgodnie z hasłem “On air/On demand” ma dawać możliwość słuchania programu radiowego na żywo oraz dostępność większości audycji w opcji na żądanie – w formie podcastów na wybranych platformach streamingowych (m.in. Spotify, Apple Podcasts, Tidal) i stronie internetowej radia.

Wystartowała letnia ramówka Newonce.radio, w ramach której na antenie pojawiły się nowe formaty, powroty po pandemicznej przerwie oraz stałe punkty programu. Po blisko rocznej nieobecności na antenę powrócił Steez z “Audiencją”. Muzyczna audycja producenta ze składu Pro8l3m była jednym z najpopularniejszych programów Newonce.radio w pierwszym roku działalności stacji. Partnerem nowego sezonu “Audiencji” jest marka Porsche, która kontynuuje współpracę Newonce.radio zapoczątkowaną przy cyklu “Rozmowy: Wojewódzki & Kędzierski”.
Do zespołu dołączył Kamil Bałuk, reporter związany z Instytutem Reportażu, który prowadzi audycję “Dawno temu w telewizji”. W programie prowadzący mierzą się z mitami najważniejszych programów telewizyjnych lat 90. i początku XXI w. O współczesnej Japonii i Korei Południowej w audycji “Sakuracja” opowiada Barbara Welento, Bartek Czarkowski ponownie zaprasza do dyskusji o ekologii w “Klimacie”, a Maciej Orłowski w audycji “dobrelatanie” prowadzi audycję o różnorodnych gatunkach muzycznych. Ponadto w ramówce można usłyszeć audycje “Alfabet Spolsky” prowadzoną przez Mery Spolsky oraz “Jezioro, Łabędzie” Macio Morettiego i “Kolekcje” Lecha Podhalicza.