Nice To Fit You, firma z branży cateringu dietetycznego, w najnowszej kampanii promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół. Podobnie jak w poprzedniej kampanii, komunikacja opiera się na charakterystycznym haśle “Można? można!”, a ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe.
W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display’ach, YT, VOD, WWW, landing page’ach oraz w e-mail marketingu.
Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.