W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You. Seria składa się z pięciu spotów 15” i pięciu 6”.Całej aktywacji towarzyszy hasło „można? można!”, które podkreśla kluczowe korzyści i definiuje Nice To Fit You jako lidera w kategorii cateringów dietetycznych.
– To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna “można? można!” kierowana jest do nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego czegoś więcej. Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity. Reżyserem filmów jest Michał Radziejewski. Dom produkcyjny: Swipe-Up, fotografia i foodstyling: Warsaw Foods (Greg Klukowski i Maja Salamon).