Kraj

Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży

Dołączyły Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska.

Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży
Do Nieagencji dołączyły Karolina Chojnowska (na zdj. z lewej) i Małgorzata Gruszczyńska. Obie objęły stanowiska account managerów.

Chojnowska ma ponad pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji działań z obszarów digital i influencer marketingu. W Nieagencji odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych dla Fundacji Avalon, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Synevo i Tu Europa. Bierze również udział w tworzeniu ofert dla potencjalnych klientów firmy. Poprzednio pracowała jako client partner w LTTM, gdzie zarządzała rozwojem produktów firmy oraz pracą zespołu realizującego kampanie w serwisie YouTube m.in. dla Garnier, Hasbro, PepsiCo i Spinmaster.

Gruszczyńska z branżą marketingową jest związana od ponad siedmiu lat. W Nieagencji odpowiada za zarządzanie projektami prowadzonymi m.in. dla Aviva, Polskiej Izby Ubezpieczeń czy StrategyWise. Jest również zaangażowana w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Wcześniej pracowała w Estee Lauder jako marketing manager. Była odpowiedzialna za zarządzanie w regionie Europy Środkowej i Północnej takimi markami jak: Michael Kors, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Lab Series i Bumble and Bumble.