Kraj

Niebieski dla chłopców, różowy dla dziewczynek

Rodzice małych dzieci nie mają co liczyć na zmianę upodobań kolorystycznych producentów. Przynajmniej nie u Philipsa. Mogą za to wygrać darmowe produkty w konkursie.

Philips Polska, producent m.in. artykułów dla niemowląt i małych dzieci pod marką Philips Avent, przygotował limitowaną serię butelek do karmienia zróżnicowanych kolorystycznie ze względu na płeć niemowlaka: niebieskich dla chłopców i różowych dla dziewczynek. Z tej okazji na stronie internetowej www.zlotabutelka.pl marketer ruszył z konkursem pod hasłem “Chłopaki rządzą! Dziewczyny górą!”. Rodzice dziewczynek i chłopców rywalizują ze sobą przez dodawanie zdjęć swoich pociech. Pierwszy tysiąc osób ze zwycięskiej drużyny, które zamieszczą zdjęcia, wygra limitowaną butelkę Philips Avent.

Mechanizm konkursu oraz materiały promocyjne stworzyła agencja DDB. Za działania online odpowiada Pride & Glory Interactive.