Kraj

Nielsen aktywnie w social mediach

Firma badawcza wprowadzi narzędzie do kreowania obecności w mediach społecznościowych.

Produkt, który jest właśnie wdrażany na polskim rynku, nazywa się My Buzz Exchange. Pozwala on za pomocą jednego systemu CMS na komunikację marki z konsumentami na różnych platformach społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter czy YouTube. Jednocześnie My Buzz Exchange ma podstawowe możliwości analityczne, chociaż nie są one tak rozbudowane jak w sztandarowym narzędziu Nielsena – NM Incite. To drugie narzędzie służy przede wszystkim do analizy dyskusji prowadzonych w sieci i do zbierania insightów konsumenckich.

Nielsen w Polsce wszedł na rynek badania social mediów w połowie ub.r. z narzędziem NM Incite. Jest to wspólny projekt Nielsena i firmy doradczej McKinsey obecny na ponad 20 rynkach na świecie. W Polsce z MN Incite korzysta już grupa klientów, ale publicznie wiadomo tylko o firmie Kraft Foods.