Kraj

Marketing

Nielsen identyfikuje luki w budżetach i strategiach mediowych

Raport dostarcza reklamodawcom, agencjom i wydawcom informacyjnego wglądu i rekomendacji w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji w zakresie planów medialnych.

Firma Nielsen wydała swój pierwszy raport dotyczący zwrotu z inwestycji, który zidentyfikował luki w budżetach, kanałach i strategiach medialnych marketerów, które zagrażają zwrotowi z inwestycji w plany mediowe. Globalny raport ujawnia dane i dostarcza informacyjnego wglądu, co przyspiesza zwrot z wydatków na reklamę, jak mierzyć zwrot oraz jak poprawić wskaźniki, które marki już mają, dzięki treściom unikalnym dla reklamodawców, agencji i wydawców.
Zgodnie z raportem około połowy marketerów nie wydaje wystarczająco w danym kanale w celu uzyskania maksymalnego zwrotu z inwestycji. Podczas gdy słaby zwrot z inwestycji może skłonić marki do wycofania się z wydatków, firma Nielsen odkryła, że wydatki często muszą być wyższe, aby przebić się i przynieść zyski. „Luka 50-50-50” firmy Nielsen stwierdza, że podczas gdy 50% planów medialnych jest niedoinwestowanych, zwrot z inwestycji można poprawić o 50% z idealnym budżetem. Poza budżetem raport dotyczący zwrotu z inwestycji dostarcza kluczowego wglądu i szeregu rekomendacji w celu zapewnienia wyższego zwrotu z inwestycji w wielu obszarach marketingu.

Wyniki raportu zostały wygenerowane przez firmę Nielsen przy użyciu szerokiej gamy metod pomiarowych, w tym modeli kompozycji marketingowej, badań wizerunku marki, planów marketingowych i danych dotyczących wydatków, badań atrybucji oraz ocen reklam zebranych w ostatnich latach.

Raport dostępny jest tutaj