Wynika z niego, że pomimo wielkiego szumu medialnego streaming jest wciąż daleko od przejęcia widowni telewizyjnej na rynku amerykańskim. Na największą platformę – Netflix – przypada zaledwie 6% konsumpcji telewizji przez dorosłych Amerykanów i tyle samo na YouTube. Hulu to 3%, Amazon Prime Video – 2%, a Disney+ – 1%. Wszystkie platformy streamingowe mają łącznie 26%, prawie tyle samo co ogólnie dostępna telewizja naziemna (25%). Telewizja kablowa odpowiada wciąż za większość konsumpcji tego medium – 39%. 9% dokładają “inne”, w tym VoD i odtwarzanie przez funkcję playback na DVD.
Udział streamingu rośnie jednak bardzo szybko – wynosił tylko ok. 14% w 2019 r. i ok. 20% w ub.r. Brian Fuhrer, wiceprezes (SVP) ds. strategii produktowej w Nielsenie, podkreśla, że w miarę wygaszania pandemii i ponownego rozwoju produkcji telewizyjnej na platformach streamingowych będą pojawiać się nowe treści i wraz z nimi nowa widownia.