Kraj

Nieprzecierowe owocowe Pysio

Marketer wspiera launch produktów działaniami shoppermarketingowymi.

Nieprzecierowe owocowe Pysio
Agros Nova poszerza ofertę popularnej dziecięcej marki Pysio o produkty nieprzecierowe – orzeźwiające napoje owocowe o lekkiej konsystencji.

Nowa linia napojów Pysio dostępna jest wyłącznie w szklanej butelce 300 ml. W jej ofercie znajdują się trzy smaki: jabłko – kiwi, brzoskwinia – nektarynka z limonką, truskawka – jabłko z limonką.

Uwagę dzieci mają przyciągać żywe kolory nowych napojów (czerwony, żółty, zielony) i zmieniona, bardziej wesoła i dynamiczna etykieta z uskrzydlonym Pysiem.

Rekomendowana cena detaliczna wynosi 1,49 zł. Launch produktu wspierać będą działania shoppermarketingowe.

Dodatkowo linia produktów przecierowych Pysia wzbogacona została o kolejny smak: banan – jabłko – brzoskwinia. Nowy wariant dostępny jest w butelce 900 ml.

Marka Pysio, obecna na rynku od 2001 r., jest wedle danych Agros Novy wiceliderem rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych dla dzieci. Obecnie w ofercie marki znajduje się 17 produktów – soków i napojów. Pysio występuje na etykietach i materiałach promocyjnych. Jest również głównym bohaterem reklam telewizyjnych marki oraz animuje bezpieczne gry i zabawy dla dzieci w serwisie internetowym www.pysio.pl.