Kraj

Niestandardowa akcja Lego w "Minecrafcie" [wideo]

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvjmjWh6xBhw%22%7D
Lego Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem gry “Minecraft”. Celem akcji jest  wsparcie zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator.  – Zależy nam także na tym, aby marka Lego zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać, jak można kreatywnie bawić się i rozwijać za pomocą klocków Lego, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w Lego. Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła przestrzeń do gry w “Minecrafta”. Efekty tej pracy będzie można oglądać na platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch). Do udziału w projekcie zaproszono także influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands. Akcja potrwa kilka tygodni.