Zagranica

Nike z kampanią zachęcającą Amerykanów do głosowania

Kampania "You can't stop our voice" ma zwiększyć frekwencję w zbliżających się wyborach prezydenckich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlqQdXlHWiL8%22%7D
Firma Nike w Stanach Zjednoczonych przygotowała minutowy spot, który ma zachęcać Amerykanów do głosowania w zbliżających się wyborach prezydenckich 3 listopada. Kampania pod hasłem “You can’t stop our voice” ma pokazywać, że każdy głos liczy się tak samo: głos legendarnej gwiazdy NBA LeBron Jamesa, mistrzyni tenisa Naomi Osaki i gracza NFL Odella Beckhama Jra. 


(Marketing Week)