W polskiej odsłonie tej akcji #MamaMiałaRację, poznać można czasem wzruszające, czasem zabawne, ale prawdziwe historie Polek. Każda z nich mogła zgłosić się do specjalnego filmu, który pokazuje najpiękniejsze wspomnienia kobiet z naszego kraju.
Podczas castingu wybrano 14 kobiet, które stanęły przed kamerą – pięć historii przeszło do finalnego montażu, a dwie zostały wykorzystane w globalnej akcji. Oprócz tego każda z Polek może podzielić się radą swojej mamy i poznać opowieści kobiet z całego świata. Na specjalnie przygotowanej stronie www.nivea.pl/pages/mamamialaracje Nivea chce wspólnymi siłami stworzyć Księgę Mądrości Mam, która zostanie wydana po Dniu Matki.
Za organizację akcji #MamaMiałaRację odpowiada agencja GoldenSubmarine, która we współpracy z The Polaks zrealizowała filmy będące częścią globalnej kampanii, a także dodatkowo przygotowała casting, landing page oraz formaty reklamowe. Akcję wspierają także blogerki Style Digger, Fashionelka, Żudit, Bakusiowo, Pamiętnik Mamy oraz Paula Jagodzińska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.