Kraj

Nivea rusza z kampanią #MamaMiałaRację

Za organizację akcji odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i kupił MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYgRK2OkTfFY%22%7D
Rusza kampania marki Nivea #MamaMiałaRację. Została ona przygotowana z okazji Dnia Matki i jest częścią globalnej akcji #MomWasRight.

W polskiej odsłonie tej akcji #MamaMiałaRację, poznać można czasem wzruszające, czasem zabawne, ale prawdziwe historie Polek. Każda z nich mogła zgłosić się do specjalnego filmu, który pokazuje najpiękniejsze wspomnienia kobiet z naszego kraju.

Podczas castingu wybrano 14 kobiet, które stanęły przed kamerą – pięć historii przeszło do finalnego montażu, a dwie zostały wykorzystane w globalnej akcji. Oprócz tego każda z Polek może podzielić się radą swojej mamy i poznać opowieści kobiet z całego świata. Na specjalnie przygotowanej stronie www.nivea.pl/pages/mamamialaracje Nivea chce wspólnymi siłami stworzyć Księgę Mądrości Mam, która zostanie wydana po Dniu Matki.

Za organizację akcji #MamaMiałaRację odpowiada agencja GoldenSubmarine, która we współpracy z The Polaks zrealizowała filmy będące częścią globalnej kampanii, a także dodatkowo przygotowała casting, landing page oraz formaty reklamowe. Akcję wspierają także blogerki Style Digger, Fashionelka, Żudit, Bakusiowo, Pamiętnik Mamy oraz Paula Jagodzińska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.