Zagranica

Nokia nakręciła spot przez mikroskop [WIDEO]

Marketer pobił rekord Guinnesa w kategorii "najmniejsza postać, jaka wystąpiła w filmie animowanym". W reklamie wystąpiła dziewczynka, która miała tylko 9 milimetrów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FolPDrqC2MGM%22%7D
Za kreację i produkcję reklamy odpowiada agencja reklamowa Wieden + Kennedy z Londynu oraz studio filmowe Aardman Animations, słynne m.in. z produkcji filmów “Wallace & Gromit”.

Na potrzeby filmu wykreowano postać dziewczynki o imieniu Dot. W spocie ucieka ona przed tajemniczą falą, która niszczy ten świat. Rzeczywistość, którą tworzą rzeczy ze świata pełnowymiarowych ludzi, tj. szpilki, guziki czy wiórki z zatemperowanej kredki. W finale Dot zwycięża falę, broniąc się szpilkami – przerabia je na ciepły kocyk.

Poszczególne ujęcia do animacji zostały nakręcone za pomocą kamery w modelu telefonu N8 i mikroskopu CellScope, który jest dołączany do niego w ramach oferowanych przez firmę zestawów.