Zagranica

Nokia poleca modele swoich telefonów przez pryzmat męskiej przyjaźni

Wzajemne zaufanie i poleganie na sobie - wyróżniki przyjaźni mają być również wyróżnikami aparatów Nokia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXMxWao_4Ae4%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania linii Nokia One – marki smartfonów wzorowanych na telefonach z wczesnych lat 2000, jak Nokia 3310. Za kreację nostalgicznej kampanii, która w centrum stawia przyjaźń dwóch mężczyzn, odpowiada agencja Mother.
Dwóch chłopców wspólnie chodzi do szkoły, łobuzuje, strzela z łuku. Później chodzą z dziewczynami, dostają kosza, aż w końcu świadkują na swoich ślubach. Ostateczny test, na który wystawiona jest ich przyjaźń, jest jednocześnie testem sprawności i szybkości telefonu – jeden z nich ma za zadanie szybko i sprawnie zawieźć żonę przyjaciela na porodówkę. Spot ma podkreślać fundamentalne cechy przyjaźni – siłę, motywację i odpowiedzialność za drugiego człowieka.
Za reżyserię spotu odpowiada Justin Chadwick z Tombot Films.

(Campaign)