Zagranica

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

Nomad Foods Europe, właściciel marki Birds Eye i Findus, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Budżet europejski powierzył ZenithOptimedia. Dom mediowy będzie dysponował budżetem przeznaczonym na dziesięć rynków europejskich. ZenithOptimedia, który niebawem zmieni nazwę na Zenith, zastąpi takie podmioty, jak Havas Media w Wielkiej Brytanii, a ponadto dotychczas obsługujące pozostałe podmioty: Initiative, Virta i MediaCom.
W ubiegłym tygodniu Nomad Foods rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Europie i powierzył ją agencji Grey London.
Nomad Foods ma największy udział w rynku żywności mrożonej w Europie po zakupie marki Iglo za 2,1 mld funtów od firmy Permira. 

(Brand Republic)