Kraj

Nordik łomżing

Piwo Łomża po raz pierwszy reklamuje się w TV poza sezonem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjTKalOOEYvw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma piwowarska Van Pur, właściciel Browarów Łomża, producenta m.in. piwa marki Łomża, rozpoczyna jej nową kampanię reklamową pod hasłem “Nordik łomżing”. Jak przyznaje Maciej Ładwiński, senior brand manager odpowiedzialny za markę Łomża, jest to pierwsza w historii marki reklama telewizyjna przygotowana z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym. 10-sekundowy spot utrzymany w konwencji łomżingu emitowany jest w stacjach głównych i tematycznych.
Kreację przygotowała agencja PZL, za zakup mediów odpowiada MediaCom.