
Aktywacja “Gotuj naturalnie” jest częścią nowej strategii komunikacji marki Bakoma, której celem jest zbudowanie różnorodnych i atrakcyjnych dla konsumenta kontekstów konsumpcji. Działania realizowane są z udziałem ambasadorki Katarzyny Bosackiej.
Elementem zachęcającym do skorzystania z aktywacji jest kilkuetapowy konkurs kulinarny, w którym do wygrania są rowery marki Kross, roboty kuchenne iCoook, pucharki Krosno oraz e-book z przepisami na bazie jogurtu naturalnego Bakoma. Aby zwiększyć zasięg, aktywacja jest wsparta komunikacją na opakowaniach jogurtu oraz szeregiem działań digitalowych: komunikacją na kanałach SoMe własnych oraz ambasadorki. W ramach aktywacji powstał także landing page oraz specjalna komunikacja na profilu marki na Facebooku pod nazwą Kuchnia Jogurtowa.
H2O Creative jest odpowiedzialna za przygotowanie aktywacji – począwszy od konceptu, poprzez przygotowanie sesji zdjęciowej, po realizację i koordynację konkursu.