Kraj

Nowa aplikacja Tymbarku

W Facebooku ruszyły działania pod hasłem "Miej oko na kapsla".

Czołowa marka Maspeksu ruszyła z nową aplikacją w Facebooku pod nazwą “Miej oko na kapsla”. Zadaniem uczestników jest obejrzenie nowej reklamy Tymbarku ukazującej wakacyjną zabawę. Następnie należy odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących spotu. Jeśli uczestnik zabawy udzieli prawidłowych odpowiedzi na pytania, może odpowiedzieć na dodatkowe: “Gdybym był kapselkiem Tymbarku na brzuszku miałbym napis:…”.

Jak przekonuje Maspex, do wygrania są 553 nagrody, a wśród nich kapslowe gadżety (poduszki, podkładki pod mysz, ogrzewacze), a także tablety Samsung Galaxy Tab 2 i kamera GoPro. Konkurs potrwa do 30 kwietnia i jest wspierany kampanią w Facebooku i w internecie w serwisach Kwejk i Demotywatory.

Za grafikę odpowiada BrainBox, aplikację przygotowała agencja Interactive Solutions, a kampanię displayową zaplanował dom mediowy Codemedia.