Kraj

Nowa Fanta, startuje kampania

Produkt ma zmieniony skład, logo i butelkę. Nowość ma przyciągnąć nastolatków.

Nowa Fanta, startuje kampania
Fanta z portfolio Coca-Cola Poland Services ma nowy skład, logo butelkę i startuje z komunikacją. Wprowadzenie nowej butelki i identyfikacji wizualnej marki ma na celu zwiększenie zainteresowania nastolatków marką. Zmiana składu produktu polega m.in. na zwiększeniu zawartości soku, napój w nowej wersji nie zawiera konserwantów. 

Działania promocyjne marki Fanta bądą realizowane m.in. poprzez szeroki wachlarz działań w punktach sprzedaży. Mają one na celu zwiększenie widoczności i ekspozycji produktu. Towarzyszyć im będzie kampania w telewizji i mediach cyfrowych. Przewidziane są również działania angażujące influencerów w mediach społecznościowych.

Nowy wygląd Fanty jest wynikiem wspólnych prac agencji projektowej Nice z Nowego Jorku i zespołu projektowego spółki Coca-Cola, na czele którego stoi James Sommerville i Drinkworks. Nowa Fanta – poza polskim rynkiem – jest dostępna także we Włoszech, w Rumunii, Serbii i na Malcie.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów online odpowiada MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL – Fortis, za kreację i obsługę w social mediach – SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.