Od maja br. na rynku pojawiły się nowe produkty pod marką Fortuna w opakowaniach 0,5 l. W skład linii wchodzą trzy nowe smaki: jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą.
Wprowadzona linia jest jednocześnie pierwszą linią Fortuny, która pod względem graficznym realizuje najnowszą strategię marki. – Fortuna ma dobry produkt i może sobie pozwolić na to, by z dumą skupić się na faktach. Buduje swoją markę, stawiając na racjonalność, a nie na emocje. Zaproponowane przez naszych projektantów rozwiązania przekładają założenia strategiczne na język designu – powiedziała Agata Borsuk, project executive w CzteryCzwarte Brand Design.
Wraz z wdrożeniem nowej linii odświeżone zostało również logo Fortuna. Zgodnie z obecną strategią oczyszczono je z dotychczas funkcjonujących elementów dodatkowych, takich jak koniczyna czy kolor żółty.