
Agencja talentów Hart Warsaw zmieniła identyfikację wizualną, której autorem jest Osom Studio. – Co mówi o nas nowe logo? To, że idziemy z duchem czasu, a wartości, doświadczenie i warsztat (nasz i naszych twórców) podkreśla jego ponadczasowy „magazynowy” charakter. Pomysł współpracy z Osom Studio narodzi się jeszcze przed pandemią. Od początku wiedzieliśmy, czego chcemy, więc byliśmy niemal jednogłośni co do finalnego wyboru i wyglądu nowego logo. – mówi Monika Kubatek, producentka, agentka i założycielka Harta.
Obok twórców z wieloletnim doświadczeniem agencja postawiła ponownie na “młodą twórczość”. Do współpracy na przestrzeni ostatnich miesięcy zaprosiła kilku nowych twórców, których prace wyróżniają się na tle innych i o których już powoli zaczynają ubiegać się nie tylko polskie, ale i międzynarodowe brandy. Do Harta dołączyły cztery twórczynie – reżyserka filmowa Emi Buchwald, fotografka Małgorzata Popinigis oraz aż dwie operatorki: Barbara Kai Kaniewska i Nadia Szymańska, działające w Polsce, Francji i Danii. Wcześniej do grona impresariatu dołączył reżyser Mateusz Miszczyński (ma na koncie teledyski dla Tricky’ego czy Hani Rani) i operatorzy – Łukasz Łatanik (film krótkometrażowy ze zdjęciami jego autorstwa prezentowany jest właśnie w Gdyni) oraz Dominik Panasiuk (międzynarodowa współpraca z Louis Vuitton, Carolina Herrera, Porsche).
– Nowa identyfikacja, a przede wszystkim nowy znak Hart to krok w stronę postminimalistycznego projektowania, które wraca charakter i osobowość markom. Nowy system jest oparty na znaku i układzie, które spełniają wymogi współczesnego online’u – układ bowiem może się odświeżać i dostosowywać pod ewentualne zmiany. Z drugiej strony sam znak został zaprojektowany tak, by pozostać niezależnym od obecnych trendów, wybić Hart z segmentu projektowego skojarzonego z domami produkcyjnymi oraz by stał się częścią naszego życia, kiedy użyjemy go na torbie czy koszulce – mówi Bartłomiej Walczuk z Osom Studio, twórca nowej ID.