Kraj

Nowa kampania agencji Publicis z Sercem i Rozumem dla Orange [wideo]

Bohaterowie tym razem spotykają Pana Zająca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDmvOkp0PdYE%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

Nowa kampania z udziałem pary popularnych bohaterów ma zachęcić do zamawiania Neostrady i FunPacka.

Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Osoby, które teraz zamówią Neostradę Fiber, Neostradę z Telewizją lub FunPack, będą mogły wybrać jeden z pięciu gadżetów za złotówkę: kamerę Go Clecer, przenośny dysk Toshiba 500 GB, tablet 7 cali, drukarkę Canon lub nawigację GPS.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci Atmedia. W przypadku internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.

Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.