Nowa kampania z udziałem pary popularnych bohaterów ma zachęcić do zamawiania Neostrady i FunPacka.
Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.
Osoby, które teraz zamówią Neostradę Fiber, Neostradę z Telewizją lub FunPack, będą mogły wybrać jeden z pięciu gadżetów za złotówkę: kamerę Go Clecer, przenośny dysk Toshiba 500 GB, tablet 7 cali, drukarkę Canon lub nawigację GPS.
Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci Atmedia. W przypadku internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.
Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.