Kraj

Nowa kampania Bake Rolls

Chipita wspiera jedną z kluczowych marek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlTayQPtxn7A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja Lowe GGK przygotowała nową komunikację dla marki Bake Rolls firmy Chipita.

Celem działań jest zbudowanie świadomości marki i zróżnicowanego portfolio smaków. Kampania
będzie składała się z trzech animowanych 20-sekundowych spotów telewizyjnych. Każdy z nich w dowcipny sposób prezentuje różne wersje smakowe produktu. Pierwsza odsłona kampanii to spot “Hans kłos”. Kolejne spoty ukażą się w marcu.

Działania obejmują także Facebooka i WWW.