Kraj

Nowa kampania Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]

Spoty telewizyjne w reżyserii Alka Kropidłowskiego wyprodukowało Papaya Films.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7BdoKpyowC4%22%7D
Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – “Szkoła modna różnorodna”. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
 
Główną oś kampanii stanowi spot reklamowy. Utwór wykorzystany w filmie to nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej “Wszystkie dzieci nasze są”. Jego pełna wersja zostanie wkrótce opublikowana w ramach internetowej części kampanii.

W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. Spoty telewizyjne w reżyserii Alka Kropidłowskiego wyprodukowało Papaya Films. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.