Kraj

Reklama

Nowa kampania digitalowa KFC od McCanna

Spoty zostały wyreżyserowane przez duet: Joanna Sikora i Jakub Obuch, zaś za produkcję odpowiada Paradoxmedia.

Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych. W kampanii digitalowej “KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer, którego słynne “a ja mam takie nietypowe zamówienie” znane jest wielu użytkownikom TikToka czy YouTube’a.

W ramach kampanii MrKryha występuje na drugim planie każdego z sześciu filmów, które powstały w ramach kampanii. Krótkie wideo są publikowane na kanałach własnych KFC Polska na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku, Snapchacie, a także na platformach Player oraz IPLA. Całość wspiera kampania display oraz seria dedykowanych postów na kanałach w mediach społecznościowych KFC.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann, za zakup mediów OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spoty zostały wyreżyserowane przez duet: Joanna Sikora i Jakub Obuch, zaś za produkcję odpowiada Paradoxmedia.