Kraj

Nowa kampania Energy BBDO dla mBanku [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtZel_8YlKD0%22%7D
BBDO przygotowało życzenia na osiemnastkę od mBanku – utwór muzyczny przygotowany dla nich przez GrubSona. Celem kampanii “Rocznik 2002” ma być pokazanie wchodzącym w dorosłość osiemnastolatkom, że mBank rozumie ich potrzeby, tworząc przy tym produkty, które dopasowane są do ich oczekiwań.

Kampania potrwa do końca br. Działania wykorzystują kanały digitalowe, w tym social media, w których pojawią się pełny utwór wraz ze skrótami (6-, 10-, 15-sek.).

Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films), za produkcję Banana Split (Ewa Jacuta). Za koncepcję odpowiada agencja Energy BBDO. Skrypt i koncept kreatywny przygotowali Michał Włodarczyk i Paweł Cholewa. Studio zajmujące się postprodukcją spotu to Coloroffon a udźwiękowieniem Halo. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Mindshare.