Zagranica

Nowa kampania ginu w konwencji wiktoriańskiego surrealizmu

W Wielkiej Brytanii wystartowała największa w historii omnichannellowa kampania marki Hendrick's Gin.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbRNYD22AGAY%26t%3D30s%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała niestandardowa, największa w historii marki ginu Hendrick’s Gin (Willian Grant & Sons) kampania. Będzie miała odsłony w wielu kanałach. Jest utrzymana w konwencji wiktoriańskiej i surrealistycznej. Wykorzystuje animację. Celem marketera jest dotarcie do 38,5 mln osób. 
W telewizji zostanie wyemitowany krótki film animowany “Escape the Conventional and Embrace the Delectable” stworzony przez agencję Quaker City Mercantile.
Kampania będzie wspierana również w mediach OOH, m.in. w wiatach przystankowych (Londyn, Edynburg, Manchester, Liverpool, Cardiff i Brighton).
Poetka Nikita Gill napisała kilka zdań do reklamy na Spotify, którą opowie i przeczyta. Kampania będzie również wspierana przez ekspozycje w sklepach u kluczowych sprzedawców oraz w postaci treści na Instagramie, Facebooku i Pintereście.

(Marketing Week)