Kraj

Nowa kampania Lego "Rebuild the World"

Komunikacja została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, agencję Lego.

Nowa kampania Lego "Rebuild the World"
Grupa Lego przedstawia nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii marki “Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 r. celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.

Kampania została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, agencję Lego. Zintegrowana kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach e-commerce i we własnych sklepach Lego, które zostały otwarte w 2021 r. w Galerii Mokotów oraz Arkadii Westfield w Warszawie. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Initiative.

Spot można zobaczyć tutaj.