Kraj

Nowa kampania Oleju Kujawskiego

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfC7yh9-xfY0%22%7D
ZT Kruszwica wystartowały z nowymi działaniami promocyjnymi dla jednego ze swoich flagowych produktów – Oleju Kujawskiego. Nowy spot nosi tytuł “Dwie kuchnie”. Za reżyserię odpowiada Iwo Zaniewski, za kreację spotu – Iwo Zaniewski, Sławomir Szczęśniak i Tomasz Skorupa. Spot wyprodukowała Joanna Brydzińska. Za kreację na potrzeby kampanii odpowiada agencja PZL, postprodukcją zajął się Lunapark, za udźwiękowienie odpowiada Juice Sound, a dom produkcyjny to Bomaye Production House.