Ruszyła kampania Philipsa, która ma na celu zbudowanie świadomości marki Philips jako eksperta i dostawcy najwyższej jakości sprzętu kuchennego. Kampania, która potrwa do połowy kwietnia, obejmuje następujące kanały: materiały POS, portal Wielkieżarcie.pl, FB oraz aplikację mobilną.
Działania wspierane są również w sklepach, gdzie pojawiły się layouty informujące o promocji konsumenckiej, w której oprócz 20 proc. zniżki można otrzymać praktyczną torbę na zakupy z kodem QR.
W działaniach nietypowo wykorzystano nowe technologie – wprowadzono torby, dzięki którym po zeskanowaniu kodu QR konsumentki codziennie mogą otrzymać przepis na dania dzięki aplikacji mobilnej stworzonej na potrzeby projektu. W ramach kampanii rozpoczęto również całoroczną współpracę z portalem kulinarnym oraz z blogerkami, które prezentują różne podejścia do gotowania.
Za strategię i stworzenie platformy odpowiada DDB, a za całość działań online – Pride & Glory. Kampania została przygotowana bez udziału domu mediowego.