Kraj

Nowa kampania Philipsa z QR kodami

Autorem kampanii jest DDB.

Nowa kampania Philipsa z QR kodami
Ruszyła kampania Philipsa, która ma na celu zbudowanie świadomości marki Philips jako eksperta i dostawcy najwyższej jakości sprzętu kuchennego. Kampania, która potrwa do połowy kwietnia, obejmuje następujące kanały: materiały POS, portal Wielkieżarcie.pl, FB oraz aplikację mobilną.

Działania wspierane są również w sklepach, gdzie pojawiły się layouty informujące o promocji konsumenckiej, w której oprócz 20 proc. zniżki można otrzymać praktyczną torbę na zakupy z kodem QR.

W działaniach nietypowo wykorzystano nowe technologie  – wprowadzono torby, dzięki którym po zeskanowaniu kodu QR konsumentki codziennie mogą otrzymać przepis na dania dzięki aplikacji mobilnej stworzonej na potrzeby projektu. W ramach kampanii rozpoczęto również całoroczną współpracę z portalem kulinarnym oraz z blogerkami, które prezentują różne podejścia do gotowania.

Za strategię i stworzenie platformy odpowiada DDB, a za całość działań online – Pride & Glory. Kampania została przygotowana bez udziału domu mediowego.