Kraj

Nowa kampania piwa Namysłów Pils od Proximity [wiedo]

Budżet został zdobyty przez agencję w ramach przetargu, który został rozstrzygnięty jeszcze w roku 2014.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F97fq546v9ws%22%7D
Kampania Namysłów Pils  autorstwa Proximity obejmuje telewizję, kina, prasę, materiały w punktach sprzedaży i  internet – powstała m.in. nowa strona WWW marki.

Za całość kampanii od strony strategicznej i kreatywnej odpowiada agencja Proximity, część grupy BBDO Warszawa. Budżet został zdobyty przez agencję w ramach przetargu, który został rozstrzygnięty jeszcze w roku 2014.

Media w kampanii zaplanował dom mediowy Maxus.