Kraj

Reklama

Nowa kampania PZL dla Uniqa

Promowane są ubezpieczenia OC.

W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Uniqa promowane jest ubezpieczenie OC. Za kreację spotu odpowiada agencja PZL.

Spot nawiązuje bezpośrednio do filmu “Chłopaki nie płaczą”. Aktor Mirosław Zbrojewicz, w symbolicznym już różowym sweterku Gruchy, pociesza grupkę przypadkowo spotkanych trzech mężczyzn. Uwagę zwraca też nowy aranż piosenki grupy VOX “Bananowy song”.

Jest to kolejna kampania, którą agencja PZL przygotowała dla Uniqa. Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny o długości 30” wraz ze skrótem do 15”. Za kreację spotu odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Iwona Brańska, Marcin Jagnus, Dominik Turek. Produkcja: Magda Brauer. Accountem czuwającym nad całością jest Agata Maksymowicz. Reżyserii podjął się Michał Sabliński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją Human Ark, a udźwiękowieniem studio dźwiękowe Juice.