Kraj

Nowa linia dezodorantów Nivea wspierana kampanią

Draft FCB + Ad Fabrika realizuje pierwszą kampanię po sieciowym przejęciu obsługi Nivei.

Nivea Polska wspiera launch linii antyperspirantów Nivea Invisible for Black & White. Dzięki nowej  formule antyperspiranty mają nie pozostawiać śladów na ciemnych ubraniach i minimalizować powstawanie żółtych plam na jasnej odzieży.

Debiutowi nowych produktów towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa, która obejmuje TV, prasę i outdoor, przy czym warianty damskie i męskie wspierane są oddzielnie. Kampania w internecie i telewizji startuje pod koniec kwietnia, w połowie maja pojawią się odsłony na billboardach. Część kampanii jest adaptowana (spoty telewizyjne), część przygotowano lokalnie w Polsce.

Kampania została zrealizowana przez agencję Draft FCB + Ad Fabrika, która od stycznia 2011 r. odpowiada za komunikację wszystkich marek Nivea. Jest to pierwsza kampania zrealizowana w całości przez tę agencję.

Przypomnijmy, że Nivea Polska w wyniku międzynarodowych rozstrzygnięć koncernu Beiersdorf od początku 2011 r. zmieniła zakres odpowiedzialności swoich agencji kreatywnych. W Polsce Draft FCB + Ad Fabrika (globalnie Draft FCB) zostało wyłączną wiodącą agencją dla tego marketera. Obsługę budżetu tego klienta straciło TBWA (patrz MMP24 z 17 listopada ub.r.).

Za planowanie i zakup mediów Nivei odpowiada MEC.