Kraj

Nowa marka lodów na polskim rynku

Markę Pura Vida obsłuży PR-owo agencja Face It!

Nowa marka lodów na polskim rynku
Na polski rynek wchodzi nowa marka lodów – Pura Vida. Jej promocją zajmie się agencja Face It! Będzie odpowiedzialna zarówno za obsługę public relations, jak i komunikację w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).

Pura Vida to lody ekologiczne – producent zapewnia, że produkowane są tylko z naturalnych składników, ręcznie pakowane w biodegradowalne pergaminy. Wytwarzane są w niewielkim, estońskim miasteczku, gdzie codziennie dociera dostawa świeżego mleka z Finlandii, ze specjalnej hodowli krów. – W produktach Pura Vida nie ma ulepszaczy smaków czy sztucznych konserwatorów żywności, są produkowane bez barwników, emulgatorów. Nie zawierają żadnych składników „zastępczych” ani GMO – wyjaśnia Włodzimierz Karandyszowski, właściciel marki, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży spożywczej, w kategorii lodów w Polsce i zagranicą.

Asortyment Pura Vida jest dostępny w sieci sklepów Auchan, Real, Simply, w kawiarniach, pubach, a także w food trucku, który pojawia się na warszawskich eventach. W dystrybucji oferowane są trzy rodzaje lodów: śmietankowo-waniliowy „Pingwin’ner” pokryty belgijską czekoladą, „IceCUPone” o smaku śmietankowym z miodem oraz śmietankowy „iCone” w dużym, słodkim rożku.