Kraj

Reklama

Nowa odsłona kampanii IKEA od VMLY&R

Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

Trwa kampania IKEA pt. “Bezsenność na Dalekiej Północy”. Kampania trwać będzie do końca września br. Akcja obejmuje telewizję i digital (wideo, media społecznościowe, display). W ramach projektu powstały trzy spoty w formatach 55”, 30” oraz 15” – dostępne na YouTube oraz VoD, a także 3 krótkie 6” bumpery. W telewizji zobaczyć będzie można dwa formaty: 30” i 15”.

Produkcją zajął się dom produkcyjny EdCommercials. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, fotografem – Robert Ceranowicz, scenografem – Robert Dąbrowski. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.