Kraj

Nowa odsłona kampanii "Jedz jak mistrz"

Wystartowała rodzima odsłona kampanii z udziałem rozpoznawalnych mam.

Nowa odsłona kampanii "Jedz jak mistrz"
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 6 kwietnia, wiosną wystartowała kampania marki Beko, producenta sprzętu AGD, w której występują gwiazdy światowego futbolu.
Obecnie firma rozpoczęła kolejny etap kampanii #jedzjakmistrz, w której wystąpiły rozpoznawalne w polskim show-biznesie postaci. Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy Tasteway.pl, czyli Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński zostali ambasadorami polskiej odsłony kampanii. Znane mamy podpowiadają jak odżywiać mądrze dzieci i jak wsparcie, które daje kampania, wykorzystać w najlepszy możliwy sposób w swojej kuchni.
W kampanii #jedzjakmistrz dietetycy FC Barcelony zdradzają przepisy na atrakcyjne dania dla dzieci. Bazę inspiracji można znaleźć na stronie WWW.
Prowadzona na całym świecie akcja ma pomóc rodzicom w zdrowszym żywieniu ich dzieci. Za globalną kreację kampanii odpowiada McCann Barcelona. Na polskim rynku wiodącą agencją kreatywną jest 4All, za działania product placement, działania PR, współpracę z influencerami odpowiada Quanta Media. Działania mediowe realizuje Media Republic.