Kraj

Nowa odsłona kampanii z Megarodzinką UPC [wideo]

Za kreację spotu TV odpowiada agencja Heart & Brain.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkGsM8TVs0n8%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
UPC Polska rusza z promocją, w której klienci mogą otrzymać jedną z usług: Telewizję Cyfrową UPC lub internet przez pół roku za darmo.

Nową ofertę wspiera kolejna odsłona kampanii z Megarodzinką UPC. Nowy spot telewizyjny promujący najnowszą ofertę jest emitowany w ogólnopolskich, a także tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię telewizyjną wspiera ogólnopolska kampania radiowa i w internecie oraz kampania outdoor w wybranych miastach. Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, za planowanie mediów Vizeum. Studio postprodukcyjne: Platige Image.