Kraj

Reklama

Nowa odsłona modelu Karoq w kampanii Škody

Hasło kampanii brzmi "Samochód na każdą drogę".

Škoda, czeski producent samochodów, należący do niemieckiego koncernu Volkswagen, rusza z kampanią reklamową swojego kompaktowego SUV-a Karoq. W reklamach podkreśla jego wszechstronność, zgodnie z hasłem “Samochód na każdą drogę”. – Karoq to niekwestionowany sukces marki – w 2017 r. wprowadziliśmy ten model do oferty jako drugi samochód w gamie SUV-ów. Z wynikiem ponad pół miliona sprzedanych egzemplarzy na świecie Škoda Karoq jest aktualnie podstawą gamy modelowej marki, oferuje klientom imponujący pakiet, który obejmuje nowoczesny design, ulepszoną aerodynamikę, wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, najnowocześniejsze systemy wspomagania czy systemy infotainment – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Nowa odsłona tego modelu, jak zachwala producent, wyróżnia się bardziej wyrafinowanym designem – smuklejsze przednie reflektory sięgają aż do grilla auta. Przeprojektowane światła do jazdy dziennej dodatkowo podkreślają dynamiczny wygląd samochodu. Przemodelowano również tylne światła – teraz są jeszcze ostrzejsze i wyposażone w technologię Full LED. Zmiany wprowadzone w sylwetce samochodu sprawiają, że jest to teraz jeden z najbardziej aerodynamicznych samochodów w swojej klasie. Pod maską dostępne są silniki w pięciu wersjach.

Kampania jest realizowana w telewizji, digitalu, social mediach oraz punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów – dom mediowy PHD.