Kraj

Nowa odsłona reklam T-Mobile z Wodeckim

Nowe spoty promują oferty: "Gwarancja najtańszych smartfonów na start" oraz "Dwa tablety za złotówkę w T-Mobile".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlbR-5RKv0bc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fl40gjqYlfLo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego. Podobnie jak w pierwszej odsłonie koncepcja kampanii opiera się na krótkich, humorystycznych scenkach nakręconych w windzie. Nowe spoty promują oferty: ”Gwarancja najtańszych smartfonów na start” oraz ”Dwa tablety za złotówkę w T-Mobile”.

Filmy reklamowe  pojawią się w telewizji i internecie, kampania obejmie ponadto media ogólnopolskie i stacje radiowe oraz media społecznościowe i działania w punktach sprzedaży T-Mobile. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.