Kraj

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fr4ih9ixNhFI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, we współpracy z agencją reklamową Red8, przygotował nową platformę komunikacyjną swojej najważniejszej gry – Lotto. Nowy format oparto na animowanych postaciach – Kulkach, które kojarzymy z obracania się w bębnie maszyny losującej. W nowej kampanii Lotto Kulki zyskują ludzkie cechy. Sześcioro zabawnych bohaterów to dwie postacie kobiece o imionach Bejbi i Marzycielka oraz czterech panów: Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każdy z nich ma własny styl i temperament.

Nowa komunikacja Lotto pod hasłem “Miliony kręcą każdego” to przede wszystkim spoty telewizyjne komunikujące wysokość kumulacji, spot informujący o dużych wygranych, a także niestandardowe formaty w internecie, odświeżone winiety w prasie, animacje z bohaterami kampanii na ekranach w punktach sprzedaży oraz spoty radiowe. Pierwszy ze spotów telewizyjnych nosi tytuł “Omdlenie”, a w radiu na początek będzie można usłyszeć spoty „Hip-hop” oraz „Postanowienie”. W niedalekiej przyszłości Kulki zawędrują także na powierzchnie reklamowe w przestrzeniach miejskich. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały socialmediowe, a także eventy organizowane przez Lottto.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Red8 oraz dom mediowy Starcom. Spot „Omdlenie” został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.