Nowa komunikacja Lotto pod hasłem “Miliony kręcą każdego” to przede wszystkim spoty telewizyjne komunikujące wysokość kumulacji, spot informujący o dużych wygranych, a także niestandardowe formaty w internecie, odświeżone winiety w prasie, animacje z bohaterami kampanii na ekranach w punktach sprzedaży oraz spoty radiowe. Pierwszy ze spotów telewizyjnych nosi tytuł “Omdlenie”, a w radiu na początek będzie można usłyszeć spoty „Hip-hop” oraz „Postanowienie”. W niedalekiej przyszłości Kulki zawędrują także na powierzchnie reklamowe w przestrzeniach miejskich. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały socialmediowe, a także eventy organizowane przez Lottto.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Red8 oraz dom mediowy Starcom. Spot „Omdlenie” został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.