Kraj

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR, menedżera PR, dyr. finansowego, dyr. controllingu, dyr. operacyjnego, dyr. zarządzającego oraz trzech wydawców. Ostatnio nie było w firmie części tych stanowisk. Dyrektorem zarządzającym zostanie Michał Brudzyński, dotychczas w G+J Polska dyr. marketingu ds. korporacyjnych. Od 1 stycznia 2007 r. podlegać mu będą działy: reklamy pod kierownictwem Elżbiety Hołubki, marketingu, na czele z nową osobą w wydawnictwie Agnieszką Doleżych, oraz dział dystrybucji prowadzony również przez nowo pozyskanego Michała Sykłowskiego. Poza tym kompetencjami Michał Brudzyński obejmie dział grafików, dział badań oraz dział multimediów. Agnieszka Doleżych, Michał Sykłowski oraz Magdalena Bulera na nowym stanowisku menedżera PR dołączą do G+J w I kwartale przyszłego roku. Agnieszka Doleżych jest dyr. marektingu i PR w Media Express, wydawcy “Super Expressu”. Michał Sykłowski jest w tej spółce od niedawna, bo od początku września br. dyr. kolportażu. Z Media Express związany był także wcześniej, w latach 1996-2004 jako zastępca dyr. kolportażu. Od 2004 do 2006 r. był dyr. dystrybucji w Hachette Filipacchi Polska. Magdalena Bulera jest rzecznikiem prasowym i szefem PR w Electrolux Poland na region Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej była dyr. PR w grupie Beiersdorf (Nivea). Piony wydawnicze w G+J Polska kierowane są przez Renatę Sieroń, wydawcę pism kobiecych (“Claudia”, “Naj”, “Moje Mieszkanie”, “Moje Gotowanie”, “Rodzice”) i Małgorzatę Walkowską, wydawcę “National Geographic”, “Focusa” i wydawnictw książkowych. Obowiązki wydawcy pism luksusowych – “Gali” i “Glamour” – pełni prezes Magdalena Malicka. (KP)