Kraj

Nowa szata graficzna, nowe smaki, nowe pozycjonowanie - marka Redd's rozpoczyna sezon

Producent gruntownie odświeżył markę i rusza z jej komunikacją.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvpMI0me5z9k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy producent piwa w kraju m.in. pod marką Redd’s (piwa smakowe), w tym sezonie postanowił gruntownie ją przemodelować i odświeżyć.

Przede wszystkim, o czym już pisaliśmy w MMP24.pl 31.03 br., zmienia jej pozycjonowanie – nie będzie to już piwo dla kobiet, ale dla wszystkich, w szczególności dla młodych konsumentów.

Zmiany ma podkreślać nowa szata graficzna opakowań z wybijającą się na etykietach literą “R” – symbolem marki. Marka obejmuje obecnie cztery warianty smakowe: Apple, Cranberry, Grapefruit & Pineapple i Raspberry.

Kampania telewizyjna odświeżonej marki rozpocznie się 5 maja. Oprócz spotów w TV akcja uzupełniona będzie działaniami w internecie (m.in. Facebook), kampanią PR, OOH oraz działaniami skierowanymi bezpośrednio do konsumentów (materiały POS, akcje samplingowe).

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja Grey Warszawa, postprodukcją zajęło się studio produkcyjne Orka. Działania digital prowadzi agencja Lubię To. Akcje skierowane bezpośrednio do konsumentów realizuje IQ Marketing. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Planowaniem mediów i ich zakupem zajmuje się dom mediowy MEC. Nowe opakowania Redd’sa zaprojektowała agencja Dragon Rouge.