Kraj

Nowa wersja AMS Plakat Test

Wprowadzono możliwość oceny plakatu na tyłach autobusów.

Nowa wersja AMS Plakat Test
AMS Plakat Test, narzędzie umożliwiające ocenę kreacji plakatu outdoorowego, zostało wzbogacone o nową funkcjonalność – od lipca br. możliwe jest także sprawdzenie projektu plakatu umieszczanego na tyłach autobusów.

Ocena kreacji plakatu odbywa się w czterech krokach – należy wczytać projekt, zobaczyć, jak wygląda on na ulicy w realnym otoczeniu (widok z chodnika i pasa jezdni), poddać projekt analizie i pobrać raport, który zawiera podsumowanie i wskazówki z przeprowadzonej analizy plakatu.

– Wciąż częstym błędem przy projektowaniu plakatu reklamowego jest traktowanie go jako kolejnej wersji reklamy prasowej. Tymczasem jest to plakat uliczny i jego odbiór odbywa się w specyficznych warunkach – dlatego tak pomocny jest AMS Plakat Test – podsumowuje Dorota Cetnarska, współautorka narzędzia, marketing & research advisor w AMS.