Kraj

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na jesień

Po zmianach średnia cena RC w RMF FM wzrośnie o 2,9 proc. i będzie wynosić 8,4 tys. zł.

Grupa RMF wprowadza nowe cenniki reklamowe na jesień br. Właściciel grupy zauważa, że dzienna liczba słuchaczy RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic w II kwartale 2015 r. wzrosła zarówno w grupie ogólnej 15-75 lat, jak i komercyjnej 16-49 lat. Zasięg dzienny RMF FM w fali 04-06.2015 wynosił 28,7 proc. i wzrósł o 3,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Bardzo dynamicznie na przestrzeni roku zyskiwał RMF Classic, który zwiększył liczbę słuchaczy o 17 proc. i notuje obecnie 564 tys. słuchaczy dziennie.

W cenniku jesiennym średnia cena RC w RMF FM wzrośnie o 2,9 proc. i będzie wynosić 8374 zł (w wakacje 8140 zł). Cennik sieci RMF Maxxx zostanie podniesiony o 2,6 proc., a RMF Classic o 2,9 proc.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów RMF 3D (+2,9 proc. w porównaniu z aktualnym cennikiem), RMF na Maxxxa (+2,8 proc.) oraz RMF z Klasą (+2,9 proc.). Średni koszt CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 lat dla pasma 6-20 wynosi 1917 zł.