Kraj

Nowe cykle w serwisie Ofeminin.pl

Portal umacnia pozycję w segmencie serwisów kobiecych w Polsce.

Ofeminin.pl należący do Ringier Axel Springer Polska umacnia swoją pozycję jako lider serwisów kobiecych w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. miał 4,25 mln rzeczywistych użytkowniczek. W porównaniu z tym samym okresem w 2019 r. liczba ta wzrosła o 1,3 mln.

Serwis opiera strategię na idei siostrzeństwa – wspieraniu kobiet przez kobiety i poruszaniu jeszcze większej liczby ważnych dla nich tematów. W br. redakcja Ofeminin zrealizowała m.in. wirtualny event “Ofeminin Influencer Awards”, stworzyła autorski podcast “Czego pragną dziewczyny” i poszerzyła serwis o funkcjonalności związane z e-commerce. Zgodnie z oczekiwaniami użytkowniczek na łamach Ofeminin pojawiły się nowe cykle wydawnicze poświęcone emocjom, zdrowiu fizycznemu i psychicznemu oraz doświadczeniom macierzyńskim.

– Widzimy, że dzisiejsze mamy potrzebują zupełnie nowego, szczerego podejścia do rodzicielstwa i właśnie takie treści im oferujemy. Z kolei segment body & spirit jest naturalną konsekwencją zmiany sposobu myślenia, jaki obserwujemy u młodych kobiet – o ciele, formie i urodzie już nie rozmawiamy w oderwaniu od zdrowia psychicznego. Będziemy również więcej mówić o równości, ponieważ nadal wiele kobiet nie dostrzega tego problemu – mówi Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna serwisu.

– Zmiany dostrzegamy nie tylko w odbiorcach, ale również w naszych klientach. Zmienił się typ kobiecości, jaki chcą lansować w swoich przekazach marketingowych – co nas bardzo cieszy. Chcemy dawać im jeszcze lepsze otoczenie reklamowe dla tych nowoczesnych treści – tłumaczy Magdalena Ignatowicz, business development manager Ofeminin & Noizz.pl.