Kraj

Nowe iPhone'y to nowe formaty reklamowe

Reklamy wyświetlane na iPhonie 6 Plus będą musiały być prawie dwa razy większe niż standard, do którego był przyzwyczajony rynek reklamy mobilnej.

Na polskim rynku debiutują smartfony iPhone 6 i iPhone 6 Plus. Ich wprowadzenie oznacza dla sieci reklam mobilnych dostosowanie się do nowych formatów reklamowych. Zgodnie ze specyfikacją Apple sieci powinny wprowadzić następujące formaty na iPhone 6: 750×100 (portrait) i 1334×64 (landscape) – waga grafiki maksymalnie do 350 KB i iPhone 6 Plus: 1242×150 (portrait) i 2208×96 (landscape) – waga grafiki maksymalnie do 350 KB.

Największe zmiany w wielkości formatu reklamowego dotyczą więc  iPhone’a 6 Plus. Reklamy wyświetlane na ekranie tego największego smartfona od Apple będą musiały być prawie dwa razy większe niż standard, do którego był przyzwyczajony rynek reklamy mobilnej.

Tagi